
Obecnie dla naszego Klienta działającego w branży fotelików samochodowych, poszukujemy osoby na stanowisko: Doradca w call centre
Twoja praca będzie przekładać się na ratowanie życia dzieci, które mogą uczestniczyć w wypadkach samochodowych.
Poszukujemy doradcy do naszego CC który będzie obsługiwał klienta poprzez połączenia przychodzące, jak i rozmowy na czacie. Dodatkowo połączenia wychodzące, do ciepłej bazy Klientów.
Miejsce pracy: Skarżysko-Kamienna
Zakres obowiązków:
- obsługa połączeń przychodzących na infolinię
- komunikacja z Klientami za pomocą czatów internetowych
- doradzanie Klientom w wyborze oferty i odpowiadanie na pytania
- umawianie wizyt w punktach stacjonarnych firmy
- działania sprzedażowe na ciepłej bazie Klientów (połączenia wychodzące)
Oczekiwania:
- Postawa proaktywna, życzliwość i pozytywne nastawienie do ludzi.
- Doświadczenie zawodowe pracy w Call Centre/ Contact Centre.
- Umiejętności handlowe.
- Umiejętność aktywnego słuchania.
- Chęć do zdobywania nowej wiedzy i ciągłego rozwoju.
- Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym 9-17/12-20 oraz do pracy w soboty.
Oferujemy:
- Pracę w firmie rodzinnej w przyjemnej atmosferze, opartej o wzajemne zaufanie.
- Zdobycie unikalnej wiedzy i kompetencji.
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym.
Prosimy o przesłanie CV na adres: warszawa@personia.pl oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych za pomocą formularza dostępnego na naszej stronie: https://www.warszawa.personia.pl/rodo/