Oferta pracy: Koordynator Contact Centre (zakończone)

Obecnie dla naszego Klienta działającego w branży fotelików samochodowych, poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynator Contact Centre.

Twoja praca będzie przekładać się na ratowanie życia dzieci, które mogą uczestniczyć w wypadkach samochodowych.

Polegać będzie na aktywnej sprzedaży telefonicznej (ciepła baza kontaktów dostarczona przez marketing) oraz na zarządzaniu pracą zespołu handlowców pracujących w contact centre.

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Aktywna sprzedaż telefoniczna.
  • Koordynacja pracy działu Contact Center w ramach Biura Obsługi Klienta.
  • Szkolenie ze sprzedaży i podnoszenie efektywności pracy zespołu.
  • Budowanie relacji z klientami.

Oczekiwania:

  • Postawa proaktywna, życzliwość i pozytywne nastawienie do ludzi.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Doświadczenie zawodowe: minimum rok pracy w Call Centre/ Contact Centre.
  • Świetna organizacja pracy – umiejętność zarządzania pracą własną oraz zespołu.
  • Umiejętności handlowe.
  • Umiejętność aktywnego słuchania.
  • Chęć do zdobywania nowej wiedzy i ciągłego rozwoju.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Prawo jazdy kategoria B.

Dodatkową zaletą będzie umiejętność obsługi programów do pracy w call centre takich jak: czater, thulium.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie rodzinnej w przyjemnej atmosferze, opartej o wzajemne zaufanie.
  • Zdobycie unikalnej wiedzy i kompetencji.
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia.
  • Dodatkowy składnik wynagrodzenia: prowizję od sprzedaży.

Prosimy o przesłanie CV na adres: warszawa@personia.pl oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych za pomocą formularza dostępnego na naszej stronie: https://www.warszawa.personia.pl/rodo/